yes

Tisdag
Dagens frukost:
Ingenting
Dagens händelse: Ja om jag visste det..
Dagens planer: Nationella
Dagens vill ha: Money,money, money ;)
Dagens saknad: Ett liv
Dagens drog: Kaffe & snus
Dagens tråkigaste: Nationella
Dagens finaste: Men mina söta barn såklart ;)
Dagens önskan: Att jag skulle vinna 1 miljon på svs...(jag förlorar bara!)
Dagens måste: Vakna
Dagens dricka: Kaffe
Dagens köp: INGENTING
Dagens mat: Lövbiffpasta
Dagens mående: Hängig
Du har på dig: Kjol.leggins och en tröja
Du blev glad när: Vi tränade Lucia...det är SÅ SJUKT ROLIGT!;)
Du blev arg när: har inte varit arg...tror jag
Du längtar efter: Hanna Em! :)
Dagens låt: Wrong hole song
Dagens frisyr: utsläppt och oborstat
Dagens smink: foundation, mascara, eyeliner, kajal, rubbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0