Fortfarande vaken...

Fattar det inte...klockan 8 hos Iida hade jag lätt kunnat dra för gardinerna och låtit John Blund natta mig för kvällen, och här sitter jag fortfarande klarvaken. Kan ju dock ha någonting att göra med att jag hinkade i mig en stor redbull till filmen vi såg + att jag befinner mig i ett litet rus efter att ha kollat ett avsnitt av desperate och ett avsnitt av gossip girl. Love it!

Imorgon tänkte jag försöka tvinga upp mig själv vid 10 (!) och göra nån nytta, kanske städa mitt rum...haha, sen ska jag tvinga Malin att vakna och underhålla mig! :) Synd att TNT:n är urfunktion, annars hade jag kunnat promenera med Bizzan till bränna, men det är så jobbigt att gå fram och tillbaka, men you never know. fy fan vad kreativ man är såhär på kvällskvisten, det känns alltid som att man ska orka med allt  möjligt dagen efter och istället så ligger man och leker valross i soffan hela dagen...

Satt nyss och lekte med ett toy på mitt finger, stoppade in toyet i munnen.. drog handen genom håret = fast. Toyrester på fingret + handen genom håret = dålig kombination.
Men nu har jag ju sysselsättning när jag ska gå upp och lägga mig iaf.
Fun, fun, fun...





Min sovkompis för natten.

Kommentarer
Postat av: Eken

Darling! ;)

2009-01-07 @ 10:04:52
URL: http://oakiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men de är väl klart de är coolt..:) Man får ju träffa Björn..:D Fast de kan ju bli dyrt om man vill träffa han så många gånger..:)

2009-01-07 @ 15:58:28
URL: http://hannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0