Goood morning

Tio i sex har man dragit upp rullgardinerna på morgon, och eftersom jag var rätt pigg tyckte jag inte att det var någon idé att somna om eftersom det hade inneburit att stiga upp en timme senare.
Så mamma och pappa höll på att trilla av pinnen när de upptäckte vem som var vaken och uppe före fan... haha.
Men antar att jag kommer bli trött på ett tag....ska iaf på skolan med min mor på en liten stund.. När pappa har fixat sitt hår färdigt ska vi väl åka, och det lär ju ta en stund. Under tiden ska jag vinna lite pengar på svs, har 99 nu kan jag ju meddela er ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt. Men jag tror de är kring 3.500. Dom har ju tagit bort nån rabatt för oss eftersom johan är över 25. Men du har ju fortfarande alla rabatter kvar när du är under 25. Men jag ska på stiftelsen typ nu så jag ska höra va den kostar med alla rabatter. :)

2009-01-13 @ 11:02:14
URL: http://fuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0