Hoppsan

Det är ett tag sen jag har skrivit...men det har hänt så mycket i mitt värdefulla liv så jag har helt enkelt inte haft tid...not.
haha.
Förra länken var ju som de flesta kanske vet ett skämttest som skickas till min mejl...Men roligt att det funkar då, jag vet att Hanna och Iida gjorde det meeeeeeen inte har jag fått ett enda litet svar på de där testen i min mejl. Så ni kan chilla... haha.

Helgen har varit lugn, i fredags tog jag och Malin ett vinglas eller två, jag slog fel PIN-kod till telefonen och nu behöver jag en PUK-kod och naturligtvis har jag inte kvar pappret med den så nu är jag telefonlös. IGEN! Suuuuuuuck!
Sen igår var vi nyktra, jag och Malin var och såg överallt, hos Daniel, i svartbyn och i lappberget...tom med på akuten en sväng och där var det ju mest drag. Haha.. Nä men det var som skönt att vara nykter och se hur extremt korkade alla är i fyllan. Sen har jag jobbat idag och jag och Malin hyrde nån B-film när jag hade slutat och den var faktiskt jävligt läskig. Man håller alltid på att dö när Malin väljer film tycker jag! Hon lyckas alltid ta nån garn läskig, och jag är inte lättskrämd.. ;) Men Iida, hade du sett den så hade du nog varit blåslagen när den var slut :p
Nu ska jag göra nå av värde...så so long suckers....

Occccccccccch jo en annan grej! Cilla har gjort en garnsnygg bloggdesign åt mig som kommer upp här nå snart. Tuuuusen tack!!! :)

Kommentarer
Postat av: Bilja

Såå lite så :-D

2009-01-25 @ 22:32:29
Postat av: Eken

Snygg blogg gumman! :P Och inte undra på att du inte svarar på mobilen! morr Var har du PUK-koden?!

2009-01-26 @ 08:28:43
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0