nothing hill

HAR DU:
En bästa vän: Flera
Haft ett seriöst förhållande: Yes
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nix?!
Blivit kär vid första ögonkastet: jo eller förälskad iaf
Fått ditt hjärta krossat: säkert
Haft ett one night stand: haha,
Skrikit åt en lärare: min mamma var min lärare ett tag, så gissa....
Kysst någon och sedan ångrat dig: Japp
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jodå (förlåt mamma)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Tror jag inte

DAGENS:
Klädsel
: Mjukbyxor och en rosa tröja från H&M
Smink: Nada
Frisyr: Hästsvans
Låt: Rocka på...hahaha
Vill ha: Mycket, men en utlandsresa i första hand!
Sjuka: ?!
Drog: Kaffe+snus
Saknad: Hanna Wennberg, kom hem! =)
Köp: Ingenting, än så länge
Godis: Choklad!
Attityd: ?!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Hoppsan! Var jag verkligen sådär snygg?! hahaha,

FÖRSTA:
Bästa kompis: Hanna Maria Ek
Bil: en volvo ptw070
Kärlek: Viktor i julkalendern, sååklart ;)
Husdjur: Sassa, vi fyllde år på samma dag.
Semester: danmark
Jobb: vippa?!
Köpta skiva: Typ Spice girls eller va fan man lyssna på när man var liten
Piercing: naveln
Konsert: ?
Fylla: 14 år...

SISTA:
Personen som smsade dig:
Orkar jag inte skriva här, :p
Personen som du kramade: En liten pojke på skolan
Peronen som ringde dig: Dagis
Personen som du ringde: Anna
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: idag
Alkoholdrycken: Foot of Africa
Bilfärd: från gymnasiet till Elin och Kornet
Filmen du såg: mean girls
Gången du grät: minns inte, säkert vid nå jönsigt tillfälle iaf
Måltiden: kycklingsoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0