Pigg som en lärka

Jag är svin pigg, kom nyss hem har sett film med min  älsklings Iida :) Men jag har absolut ingenting att göra...PAPPA har tryckt fel kod på mitt svenskaspelkonto och jag får inte spela på hans (gris) så jag kan inte spela poker, jag har ingen film att kolla på, har sett alla jag har 1 miljon gånger, det är bara skit på tvn, och det finns ingenting att göra! Rastlös och uttråkad.

Igår var jag iaf med Bella, Matti och Emilia till kalix och åt sjukt god mat. Vi kände oss dock inte riktigt hemma på restaurangen, det var lite annat än vippa! Haha, sen fick vi kasta i oss maten och springa till bion och när vi  kom fram så var den stängd. Så då åkte vi till Ica och köpte tröstgodis och åkte till Alex och lånade en film, sen strandsatte vi oss hos Emilia och började se the notebook, som jag btw inte såg klart så om jag haft den nu hade jag haft en stunds sysselsättning... Men kvällen igår var iaf rolig tycker jag, sällskapet är minst sagt underhållande :)
Sen när jag kom hem så tvingade jag hit nå folk och spela sällskapsspel och sen ringde jag till Linnea och tvingade henne att komma hit och sova med mig..och klockan ett har man åkt till töre och hämtat hem mamma och pappa.....



so long suckers



Jag och min Favorit-Iida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0