Trött

Har nyss flygit, bokstavligen, upp ur sängen eftersom mamma skulle hämta mig halv 11..men än så länge har hon inte synts till.
Idag är jag äcklig,äckligare,äckligast. Och man kan ju inte skylla på att det är söndag som vi gjorde hela dagen igår. Haha..
Hörni.......på lördag fyller min älskade favorit syster MOA 18ÅR! :) Det kommer bli sjukt kul! Vi har ju som alla vet hyrt relaxeeeeeeeeeen......skoj! Och det enda problemet jag har är att jag inte har nån bikini eftersom den från H&M inte kommer förens v.6.........aja, lite nakenbad har väl ingen dött av.. höhö.. meen nu ska jag se ifall posten har kommit med min PUK kod..vilket jag betvivlar. skulle tro att jag får den imorgon. Men mitt lönebesked får jag iaf. Och det  är ju inte allt för tråkigt :p
Haaaaaaanna Ek........du får ringa på min hemtele om du vill ha tag i mig..... ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ah! Vad stor hon blivit! :) Onskar jag hade kunnat vara med. Fast det hade ju iofs inte blivit sa kul for mig... :/ Halsa alla och ge dem en STOR kram fran mig. Aven Bizzi! :) Puss, miss you

2009-01-26 @ 17:21:10
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0