Varför jag?!

Det enda jag har varit i snart ett år är förkyld, förkyld, förkyld, magsjuk, förkyld, förkyld.
Och gissa vem som vaknade upp med en härlig huvudvärk och ont i halsen som heter duga? Yes, precis. JAG! Fy vad det  är synd om mig.
Idag har jag varit på idrotten med 4-5orna men jag kände att jag var som inte på mitt bästa humör direkt!
Nästa vecka har jag planer på att åka till luleå och bosätta mig till jag fyller 65 eller nå, för jag är så sjukt less Överkalix och allt som händer här. + de flesta av de som bor här. (Obs! Inte alla)
För tillfället väntar jag på ett VIP samtal. (VeryImportentPhonecall ;) Sen ska jag nog ringa min pappa och höra om jag kan få låna en slant och fylla på min telefon så att jag kan  ringa L. Isaksson.
Senare idag ska jag även vara med min alldeles egna favorit Alicia.  :) woho...
men nu ska jag göra nåt åt min näsa,, jag ser ut som Rudolf med röda JÄTTEmulen eftersom jag gjorde ett misslyckat försök att klämma en pormask för en stund sen...
men men men.
va göres vi höres hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0