Frukost..

Har nyss vaknat, ska kasta i mig nå frukost och sen ska jag d u s c h a ! Fy vad smutsig jag känner mig... Allt mitt smink är hos Moap så om jag hinner måste jag åka förbi och hämta det innan jag börjar jobba, annars får man väl se ut som hej kom och hjälp mig...är ju inte helt ovanligt att man gör det :p
Igår så var vi hos Nea och Jögge och åt lite tacos och Maria hade bakat nå muffins som jag var tvungen att trycka i mig också... :p sen satt vi bara och surrade och så åkte jag in till Ida He efter ett tag, och där var alla inte så vidare nyktra, jag och Hanna Ek var väl de lugnaste i sällskapet om jag får säga det själv. Sen kom Maja och joijnade våran nyktraklubb.. :) Fasiken vad jag ha beslutsångest över vad jag ska göra när jag fyller 20...men nog skulle det vara jävligt roligt att dra ett gäng till stockholm över helgen faktiskt :) bo på nå ruckelhotell och shoppa sönder världen :p

Men nu ska jag göra ett ryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0