I feel sick...

Usch, vad det är extremt synd om mig. Jätte, jätte, jätte synd faktiskt.
Idag har jag börjat städa mitt rum, och det är faktiskt extremt duktigt att ens tänka tanken eftersom mitt rum är nog det äckligaste stället i hela Överkalix. Typ.
Men jag började jätteseriöst, och snörde ut allt, alla hyllor skulle rensas, alla lådor...ja, allt. Och det gick ju bra en stund. Efter att hyllan var rensad och jag såg mig omkring och sängen var ett berg av kläder och grejer från byrån låg på hela golvet kände jag mig jättesjuk. Så det mesta av kläderna åkte ner i smutstvätten och resten in i kallgarderoben. Grejerna tröck jag ner i byrån igen och tänkte "jag tar hand om resten imorgon". Men jag lyckades iaf skänka bort en tröja till  rödakorset. Resten av mina kläder tänkte jag att "jag kanske kan ha den då....." och så åkte de tillbaka in i garderoben igen.
Haha, jag ska nog inte satsa på ett yrke inom städbranchen iaf.
Men nu ska jag trycka mig full i alvedon och sen är det sängen nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0