Jag gillar inte...

när anonyma personer kommenterar min blogg, det måste jag bara säga.
Har kommit från ötå för en stund sen, så nu trillade jag nyss ur en välbehövlig dusch. Håller på att koka makaroner inför min lilla matlåda imorgon...ska nämligen, hör och häpna, äta makaroner och köttfärssås till middag imorrn tänkte jag! :)
Ihelgen vet jag ännu inte vad det blir?! Kanske den där tatueringsmässan med Lina och Moa, eller så kanske man jobbar istället...den som lever får se! Jag och Lina ska ju göra hål i tungan också! WOHO! ;)
Är som på bättre humör nu känner jag.....hoppas det håller i sig  till imorgon bara :p


So long suckers




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det ska jag och helene oxå :) antingen nästa vecka i sthlm om vi har råd eller så den 1 april :D fast vi har då sagt att vi ska göra det i över ett år nu så få se om det blir av den här gången..

2009-03-17 @ 22:25:57
Postat av: Anonym



Satan va roligt med tatueringsmässan :)

2009-03-18 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0