Men...bulla!

Alltså jag måste bara klaga på vilken hemsk natt jag hade igår....
Först så var jag inte det minsta trött så jag slog på en film. Jag fick för mig att jag var döende och skulle drunkna av vätska i mina egna lungor eftersom jag klart och tydligt hörde och kände hur det BUBBLADE i dem och det kom ingen slem då jag försökte hosta. Tillslut när jag väl blev trött kom lilla mini-hunden Bizzi och hoppade lätt som en liten fjäder upp i sängen. Tog all plats och vandrade runt lite innan hon äntligen la sig stilla bakom mig, så när jag då höll på somna kommer såklart katten Pip och landar rakt på mig. Efter det när jag äntligen har somnat drömmer jag att någon puttar mig jättemycket så tillslut vaknar jag och då är det såklart (!) Bizzi som drömmer och ligger och krafsar mig i ryggen med sina härligt stora mega tassar. Ja, nå då har jag ju vaknat av det kanske 3 - 4 gånger och sen vaknade jag igen av världens hostattack och låg och hostade i säkert 45 minuter eftersom jag varit korkad nog att inte ta upp vatten och var för slö för att gå ner och hämta. Sen då så somnar jag ju om och vem tror ni är söt nog att hon ringer och väcker mig 10 i 8?! Jo, Nea. Bara för att hon tyckte att det var roligt... haha. Så jag har varit lite smågrining idag på jobbet... haha
Meen nog tror jag att jag måste ta upp Bizzan och låta henne sova med mig inatt igen, för lite mysigt är det ju när hon bufflar i mig med lilla nosen och vill bli kliad :) Jag älskar Bizzi, och Bizzi älskar mig :)


          

Ikväll har vi spelat spel hos Tomas, och jag kan ju lugnt säga att jag och Jörgen ägde. Även om vi inte vann så var vi ändå bäst, 2a kom vi iaf ;)
Det var faktiskt riktigt skoj, och jag och Nea har bestämt att vi ska spela det imorgon också!
Annars har jag som inte gjort så mycket idag, har haft sjukt med träningsvärk sen träningen igår och sen har jag varit och simmat med Maja och då släppte den faktskt nästan helt :)
Imorgon så ska vi (jag och Nea) på en liten skoterutflykt, så hur det går ska det ju bli minstsagt intressant att se! Haha...
Men nu ska jag lägga mig i sängen och se klart Wallander filmen jag började se igår!


Kommentarer
Postat av: Hanna

We love Bizzi! Nar jag kommer hem ska du, Bizzi och jag ha sova-over-party :)

2009-03-07 @ 04:06:14
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0