Nu så...

Jag har som inte varit vidare bra på att uppdatera er om mitt överdrivet intressanta liv. Men igår började jag ju på den hära utbildningen på teleconnect i ötå, och det går väl sådära. Har börjat ringa till norge lite idag, och jag förstår väl ungefär 50% av vad de säger ibland meeeen man lär sig ju. Sandra och Lina låter ju som att de bor i norge själva när de pratar så nog vetja jag ska klara av att avancera mig till att fatta iaf 65% ;) Seeeeeeeen så har vi ju ögongodis som heter duga på jobbet också. Man blir lite ofokuserad ibland.. haha..
Sen har jag varit på Step-up med Maja och Agnes ikväll, och ja vad ska man säga. Konditionen måste förbättras. Hängde inte alls med. Imorgon ska jag jobba på fri och sen på kvällen ska vi på Core,  OM det nu inte är ötå som står på schemat. Men är nog ledig därifrån tror jag :)
Nu ska jag duscha och slänga mig i sängen.. Är himla trött....


Men det bästa ögongodiset är ju såklart Berra G.... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0