Oho...

Kom hem från ötå för en stund sen, det gick SKIT att sälja idag...men det är nog för att jag är lite små sjuk. Hudcancer/förkyld/magsjuka, jag är duktig som ens lever om jag får säga det själv.
Och jag har alltid sagt att jag har dåligt lokalsinne, vilket jag bevisade idag då vi hade bråttom från Teleconnect för att hinna på OK innan de stängde och jag gasar iväg, självklart, åt fel håll.. Haha! Jag är så duktig.,
Men nu ska jag kasta mig i säng och läsa Linda Rosing.

So long suckers




Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj oj ring farbror DOKTORN då,eller sjukskriv dej,det kanske går över,äpplet faller väl inte långt från trädet när det gäller lokalsinne.lalalala,sololaa,f.d.friare























2009-03-17 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0