Tidsfördriv

Hur imponerar man på dig? 
Jag vet inte...

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, varje dag.

Hur svarar du i mobilen?
Hallå?

Vem ringde du senast?
Moa

Rakar du benen?
Javisst, men hur ofta är ju en annan fråga. de kallar mig igelkotten.....

När brukar du gå och lägga dig?
Olika

Hur mycket krävs det för att du ska bli full?
En cider, typ.

Vilken årstid tycker du bäst om?
SOMMAR!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jo för fan!

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa mig en lägenhet utanför norrbotten.

Tänker du mycket på ditt utseende?
Ibland och ibland inte. Haha

Vad får dig att slappna av?
Folk jag känner och tycker om.

Är du mörkrädd?
Som fan, minst en lampa på när jag sover själv.

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Mellan 11-12

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Pappa

Bråkar du och dina syskon ofta?
Jo, i perioder.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Moa Anna Matilda Wennberg, utan tvekan faktiskt!

Vad föredrar du för sorts filmer?
Läskiga

Vad slösar du mest pengar på?
Skor och fest,

Vad använder du för droger?
Alkohol och snus. :p

Vilka djur är du mest rädd för?
Spindlar....

Vilken kändis är hetast?
B.G

Vilken är din favoritglass?
Magnum temtation

Vad har du för personlighet?
Glad, för det mesta

Lever dina föräldrar tillsammans?
Yes, vi är en stor lycklig familj....

Har du tandläkarskräck?
Nej,

Vad heter du i mellannamn?
Helena Sofia

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska helt klart!

Var är du född?
Boden på BB

Vilken ögonfärg har du?
Bruna

Biter du på naglarna? Jodå

Gillar du att slåss?
 
Näe.

Är du bra på att måla?
Haha, absolut inte!

Har du några homosexuella vänner?
Nej inte vad jag vet.

Vad ska du göra ikväll?
Sova

Bio eller promenad?
Både och beror vad det är för sällskap.

Är du kittlig?
Aningen....

Anser du att du är stark?
Haha, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0