Trött,,

Jag är så sjukt trött idag, ska nog åka och sola när jag har slutat jobba. Sen blire ötå med Sandra och Lina, Sandra skulle ta bilen. skönt, slipper man vara åkrädd.... :p haha.
Men nu ska jag ringa in mina små änglar.. Jag har börjat med en ny högläsningsbok åt 1 - 3 orna. Ingen annan än Bröderna Lejonhjärta, I love it. Det kan omöjligt finnas en bättre bok.

Nu ska jag berätta för er om min bror, min bror Jonathan Lejonhjärta. Det är nästan som en saga tycker jag, och lite lite som en spökhistoria också. Jonathan hette inte Lejonhjärta från början, han hette Lejon precis som mamma och jag.


Kommentarer
Postat av: Eken

Hur många gånger var det du hade läst den nu igen? ;)

2009-03-30 @ 16:06:32
URL: http://oakiz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skorpan: Jag kan se ljuset! JONATHAN! JAG KAN SE LJUSET!!

2009-04-01 @ 00:12:58
URL: http://lottasplace.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0