Trött...

Har varit och simmat en halvtimme med Maja och Agnes sen gick jag och Maja på body pumpning och imorgon lär jag ju behöva ringa efter en bärgare för att ta mig upp ur sängen, för dra mig nu fram och baklänges och åt alla håll o kanter vad jobbigt det var. Men självklart så har man skrivit upp sig inför nästa vecka.. Jag och Maja ska bli träningsnarkomaner och snyggast i överkalix innan sommarn tänkte vi ;) haha...
Idag har jag ju även varit på Af på den där grejen som var..och på måndag börjar jag en utbildning i ötå som möjligen kan leda till anställning, men vi får väl se om jag är en stjärna på det där med telefonförsäljning eller inte :p
Sarah ringde nyss och undrade om jag kunde byta eftermiddagspasset mot mitten imorgon, och tacka för det.  Jag tycker ju personligen att mittenpasset är det bästa passet att jobba, man börjar inte för tidigt och jobbar inte så sent heller! Så jag är som lite smålycklig här jag sitter nu. TROTS att jag var beredd att packa ner pappa i en liten ask och spola ner asken någonstans för en stund sen. Men nu är jag ju på lite bättre humör... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0