alltid lika skoj... :)

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv sms som svar på frågorna.



Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Jaså! Va fan gör dom här? :p

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Va gör du? :)

Vad är det första du säger om din kompis blir påkörd av en buss?
Nå säkert är det våran. Vi får hämta den sen.

Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej jag hade ju fest igår. Haha och så kom han och tuffa sig lite..........och det var så himla långt så jag ids inte skriva ut hela..

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej. Jag tittar förbi sen

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Till Ida. Hej, nej jag tror jag har feber så jag ska ta det lugnt. Från Moa

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Aowh.. Vilka är vi?

Vad vill du höra mest av allt?
Jag mötte dig med lastbilen nyss Ida :) om de nu var du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0