hrofkl

Ta din mobil och gå in på kontakter, håll ner knappen
och släpp, och skriv sen om kontakten du hamnar på

namn: Anna Karin Norge
är han/hon kul: Jo ibland :p
har du kramat personen i fråga: Absolut, det är ju min extramamma ;)
minne av personen: Nå en massa

namn:
Carola
när träffades ni första gången: minns inte, men säkert när jag började på fri
är personen viktig för dig: jo jobbrelaterat så :)
sista bokstaven i personens namn: a

namn:
Elin I
flicka eller pojke: flicka
älskar du honom/henne: Ja, det är ju min Harry the hamster
när träffade du honom senast: Way 2 long ago

namn: Krille
hur länge har ni känt varandra: Jag vet inte...?!
har du kysst honom/henne: Haha,...
kan du berätta hemligheter för personen: Ja det tror jag väl.

namn: Lisse
är ni släkt: Nej
känner du honom/henne bra: Ganska bra, :)

namn: Niklas
har du sänt personen ett sms: Ja det har väl säkert hänt
är det en tjej: Nej
går personen i samma skola: Nix

namn: Robin
är hon/han vacker: ja nog är han som söt ;) haha
känner du honom/henne bra: mjaeo
är han/hon upptagen: nix?!

namn: Teenet
hur gammal: 17
bor: Gyljen
hatar du personen: Inte för tillfället, men ibland faktiskt. haha

namn: Vicky ny
har du besökt personen: Ja
är han/hon trevlig: Jo men tacka för det
vad börjar hans/hennes namn med: V


namn: Bonk
har du kramat honom/henne: Ja säkert i fyllan när man har varit på det humöret :p
har du sett personen full: Jodå
är personen äldre än du: Yes

namn:
Daniel nya
är personen vacker: Absolut ;)
minne med personen: Ja det är många :p
har du hans/hennes msn: Nix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0