Over and out

Nu har Alicia åkt hem så jag har slutat för dagen. Skönt! Så nu ska man blåsa ner på Apoteket och hämta ut nå värktabletter som läkaren har skrivit ut för nacken och ryggen, sen så vet jag inte vad jag ska hitta på?! Hälsa på Marie och Casper en sväng iaf :)
Jag har även påbörjat en stickning idag, men jag är lite missnöjd med den så att jag tror inte att den kommer att bli helt färdig innan jag har slitit upp allt och lovat mig själv att aldrig börja sticka igen! Haha! Tror inte att jag har stickat klart någonting jag har påbörjat någonsin, eller kanske i 7:an, men det är då himla längesen!
Men nu ska jag slå av alla datorer och försöka få låst dörren till 1-5:ans hall...men det går nog inte så himla bra för mitt lag med det!

Kommentarer
Postat av: Eken

Bara det inte går som med Moes stickning så blir det ju alldeles utmärkt! Hehe!

2009-10-02 @ 15:54:08
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0