Pain in the ass!

Okej, kanske inte riktigt. Men idag har jag sjukt ont i nacken och ryggen, och lite småont i revbenen. + att jag har blivit förkyld också. Livet är för härligt!
Sitter på friskolan nu iaf, jobbar hela dagen egentligen, men jag vet inte om jag orkar vara så länge.
Men försöka duger ju!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men ta det lugnt och tycka extremt-jätte-mega-synd om mig själv låter inte helt fel! Haha.
Månne tro vilken fritte aktivitet jag ska hitta på med ungarna på fritte idag? Känner att min tankeförmåga inte är på topp... Någon som har ett förslag eller två? :)
Tog btw bort mitt lösenordsskydd...det var så jobbigt att ha det, jag har alldeles för lite tålamod med att hålla på med sånna saker. Men det var väl ingen överraskning för er som känner mig skulle jag tro! :p


 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0