Söndag

Jahapp, så har helgen varit och farit. I fredags var i ju i luleå, satt och smådrack hos Malin på varvet innan jag och Hanna tog bussen till Vicky på örnäset, sen kom jag på direkt jag kom dit att jag var tvungen att åka in till Allstar, så då for jag och virrade runt lite där ute innan jag liftade med nå killar till stan,..mitt lokalsinne är ju totalt jävla värdelöst och jag fattade inte alls vars bussen gick ifrån eller åt vilket håll stan låg så det var ju tur att jag fick lift :p sen på Allstar mötte jag upp Bella och dom, och sen kom Hanna och en massa annat ökxfolk, såå det var väldans trevligt :) Igår så mötte jag upp moster i stan och hon bjöd på kaffe, så sen gick jag maja och mallan ut och åt lunch på Corsica och på vägen hem köpte vi hårfärg och smackade in i skallen på mig, så nu är jag mörkhårig för första gången i mitt liv! Haha..





Kommentarer
Postat av: Eken

Du är så fin!

2009-09-13 @ 23:45:52
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0