Tisdag,.

Igår när jag kom från ötå kom Malin från tallvik samtidigt, så då gick jag dit och upptäckte att hon också har blivit mörkhårig :) Vilken trend det här kommer bli nu när alla ser hur extremt heta vi är i våra nya färger ;)
Så vi satt bara och surrade och såg på svenska hollywood fruar, och min telefon hann ringa säkert 10 ggr, utan att överdriva undertiden... haha!
Men det var faktiskt himla trevligt att bara sitta och surra, och ikväll vet jag inte vad det blir hur det blir eller när det blir..hoho...HANNA RING MIG NU OCH SLUTA SOVA!

Kommentarer
Postat av: Eken

Hehe, tror du inte att jag också börjat gå i de tankarna? Men nej! Jag måste försöka vara ljushårig ett tag till! Mörk har jag ju varit hela mitt liv liksom...

2009-09-15 @ 12:58:47
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0