Torsdag

Känner mig som helt dagvild, den här veckan har som bara sprungit iväg tycker jag... känns som att det precis var helg typ. Missade min tvättid igår. Åkte hem till heden och åt mat eftersom pappa bjöd på korv och makaroner. Så efter maten skrev jag mitt lilla CV och satt vid datorn i 1000 år sen började jag fundera på "vad var det nu jag skulle göra idag? Någonting med Malin var det ju..." och så tändes det en liten lampa och vips kom jag på att det var TVÄTTA!! Fuck. Så nu har jag kvar ALL smutstvätt, men jag tänkte väl ta och tvätta hos Hanna ikväll istället :) Sen måste jag ju se idol också, njamnjamnjam....hur jag har det fint.
Imorgon pratar alla om att fara till luleå och gå ut, så jag måste väl också göra det då...
Jag gör det inte för grupptrycket, jag gör det för att alla andra gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0