Yesbox.

Jag tänkte nyss ta bort hela min blogg, alla gamla inlägg och allt. Men jag kunde som ändå inte trycka på knappen, är ju kul att gå och läsa allt man har skrivit tidigare. Däremot så har jag lösenordsskyddat den nu, så att nyfikna människor som tillexempel min pappa, ungar på skolan och andra som inte har någonting här att göra inte kan läsa den!

Ihelgen har jag ju iaf varit hos moster i Stockholm, har även hunnit träffa Iida och Hanna...och det har varit UNDERBART ROLIGT! Jag orkar inte skriva allt som vi har gjort och inte gjort men några saker kan jag ju nämna.

Vi har
- snott en kjol från H&M´s barnavdelning.
- pruttat på SF
- disskuterat vad som är sexigare, bil eller båge
- haft fluginvasion
- druckit världens största drink
osv osv...

Men nu börjar lektionen och rasten är slut...så over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0