Applåder!

Fan vad duktiga alla har blivit på att blogga mitt i allt, eller okej...de flesta! Själv är jag lika dålig som vanligt..
Haha, Sam håller på laga varmkorv, och jag var såklart i kastrullen och fiskade upp en rå som jag tröck i mig så nu kommer han in med korvfatet
- Alltså vill du veta en sjuk grej?! Nog vet du bullens pilsnerkorv? Det brukar alltid vara 8 korvar, alltid. Men nu var det bara 7, visst är det konstigt?
haha
Jag och Moa har varit och sett hockey idag, och den var sjukt spännande, och ÖVERKALIX vann! Oväntat, men sjukt bra! :)

Min telefon har även gett upp idag, eller SIM-kortet slutade funka mitt i allt. WHY?! Allt händer då alltid mig. Fuck!
Aja, man ska se livet från den ljusa sidan snart är det helg igen...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0