Brr! It´s cold out here!

Har sovit alldeles för lite inatt, och det känns. Men nu efter jobbet ska jag bara simma och sen tror jag fan att jag ska sova. Iaf blir det då inget kaffeintag efter klockan 11 på kvällen, då får man ju fan skylla sig själv om man inte kan sova sen!
Fy vad skönt det är att de är fredag imorgon, finally!

Jag hade fan ställt alarm på 7 imorse och när jag tog mig upp runt tjugo över tänkte jag att "jo men jag hinner börja gå mot nybyn, hinner ju gå iaf en halvtimme" sen traskar man in i köket och ser ner på termometern som blinkar härliga -27 grader. Oh yeah. In i täckbyxan och mössan och en promenad till OK fick räcka. Men om det är lite varmare nu när vi kommer hem kanske jag hoppar av och går från rondellen eller nå. Jag är så duktig! (Sen ska vi ju inte nämna att jag har ätit en tårtbit och en chokladrad idag) ;) Men nu ska jag vara social med mina arbetskompisar. TIHI







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0