du är så yeah yeah, wow wow

den här veckan har verkligen inte varit min vecka.
jag har inte vunnit en krona på så mycket som en triss
jag fick påminnelse avgift på en jävla p-bot
jag hittade mögliga grejer i min kyl
osvosvosv.. haha okej, det lät inte ut som en jättepissig vecka, men jag har varit på sjukt dåligt humör och pboten igår var bara pricken över i:et. Men imorgon har jag tagit ledigt från ötå, har jobbat 13 timmar idag och ska jobba söndag så då förtjänar jag fan att vara ledig imorgon tycker jag!

idag kom jag iaf på två saker jag ska göra, och den ena har jag redan gjort så nu ska jag bara posta i väg det, och den andra får vi se om jag orkar göra imorgon det beror på vilken sida jag vaknar på.... =)

nu är jag iaf hos Sam och Pär och vi håll på ladda ner en film vi ska se på, har nyss sett blair witch project så nu ska vi se tvåan.

Alltså jag blir sjukt dålig på att stava när andra personer ser vad jag skriver så då måste jag alltid fråga hur man stavar så jag skulle förklara det åt Sam nyss och då lät det typ såhär
- Jag har inte dyslexi, jag är bara sjukt dålig på att stava och om jag inte frågar så stavar jag alltid fel.
Haha, det blev som fel...och för att tillägga var jag ju tvungen att fråga hur dyslexi stavas nu också! I rock, you suck


over and out fuckheads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0