Februari

Då är det en ny månad och nya tag.
Ihelgen fyllde Moa år så det firades med mat och drinkar och mycket svammel på All star i fredags, och i lördags var det mat och vin på heden som gällde, sen åkte vi till Nea och fortsatte dricka lite vin innan vi staplade upp till backstugan. Helt okej helg ändå :) Igår när vi rullade in på pox hos mig börjar Nea ropa "Det brinner, det brinner i din lägenhet Ida!" Och jag kollar lungt upp och konstaterar att "Nej, det där är inte hos mig. Det är hos min granne." För att 2 sekunder senare fatta att jag har ingen hemförsäkring, och det kan bli rökskador och elden kan sprida sig. Korkad.nu.. haha.. men det var ju ingen fara så det var ju lugnt :)
Nu sitter jag på fri och funderar på hur jag ska ta mig ner till min bil på pox eftersom att jag är alldeles för slö för att orka gå + att jag fryser alldeles för mycket för att sticka ut en halv fot utanför dörren mer än nödvändigt. Men nu ska jag ringa Anna, för jag har en plan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0