FINALLY!

ÄNTLIGEN är det fredag!
Tror ni att bilen startade på morgon? Nej, och pappa såg inte allt för munter ut när jag delgav honom nyheten. Fast det har tydligen varit - 36 inatt så det är ju inte konsigt att den inte funkar, faktiskt!

Ähumm... Bella håller på att laga nån tomatsoppa i köket och jag sitter här så jag kanske ska gå och vara social med henne nu när hon är snäll och gör maten?! :)

Efter jobbet blir det nog träning en snabb sväng och sen ikväll tacos hos Nea. Soft!

Det är konstigt att jag har mellan 50 och 70 läsare varje dag typ, ibland mer och ibland mindre, och ändå är det ingen som kommenterar någonting. SHAME ON YOU!


Nu ropar matmamman att maten är klar, och jag är hungrig.

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du att vi skall kommentera för något ämne?

2010-02-19 @ 18:38:42
Postat av: Lotta

Men nu har du en kommentar :P

2010-02-20 @ 01:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0