Good Work!

Gick faktiskt ganska bra att sälja på jobbet idag, iaf med tanke på att man är rätt less att vara där! Sen hoppade jag av vid outleten på vägen hem och gick in till bränna, SJUKT KALLT! och precis vid torget kommer mamma och pappa och plockar upp mig. Så nu är jag på heden och ska äta middag innan simningen :)

Yes yes, sen vet jag inte vad som händer ikväll? Faktiskt! Borde ta det lugnt, men tror att jag måste hyra in mig på soffan hos Sam och Pär inatt, IGEN, eftersom att risken finns att jag inte stiger upp imorgonbitti om jag sover hemma. Kan bli svårt utan alarm...förhoppningsvis kommer mitt nya SIM-kort imorgon. Jag har som ställt in mig på att det kommer till 100% så jag kommer ju att bli sjukt sur om det inte gör det! Haha

Var ju på pumping i tisdags, och igår hade jag lite träningsvärk inte så mycket, MEN idag håller jag fan på dö! Allt gör ont på hela mig!! Tur att man är himla vältränad alltså! Aja, efter några gånger till så brukar man ju märka skillnad! Hade fan glömt att det är ganska kul på pumpingen ändå, och det gick bra med mina axlar också, var bara axelgrejen där jag inte klarade...hade trott att jag inte skulle klara av någonting. Snebba jag. Tack Bela! :P

Nej men nu ska jag duka bordet innan jag får höra "5stjärniga hotellsnacket" ;)

SO LONG FUCKHEADS! =)




hittade btw några gamla bilder när jag loggade in på LUNARSTORM igår!
woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0