no fb

min dator VÄGRAR gå in på facebook, direkt man trycker in sig på lilla sidan slår hela internet av, Trist för mig men kul för er för då får ni ju någonting roligt att läsa.. hehehehe Jag har ju som sagt inte haft en bra dag idag, blev väckt av att pappa ringer (före mitt alarm ringt) och matar nå om att jag ju ska vara på skolan. - NÄÄÄHÄ. När jag sen lägger på och ser att klockan bara är tjugo i åtta tjurar jag totalt ihop, kniper igen ögonlocken o försöker somna om eftersom jag inte börjar förens halv 9.
Men såklart var jag för sur för att kunna somna igen så istället stövlar jag ut i bilen för att åka hem och byta kläder, i bilen upptäcker jag att klockan på min telefon går tjugo min försent och klockan är egentligen tio i 8, ännu bättre... och som pricken över i:et ser jag pappa komma åkande i audin i backspegeln och jag känner hur jag riktigt har det bra där jag sitter i en iskall bil med humöret på topp och allmänt ett snyggt utseende. Bytte bil o åkte till skolan, där jag planerade att äta lunch ända tills mina bordsbarn börjar ropa att det är min tur att torka (vilket det såklart alltid är varje gång jag ska äta där och i vanliga fall brukar jag inte bry mig det minsta om vem som torkar eller inte) så då mumlade jag nå om att jag ska inte äta och så åker jag iväg till Sam och Pär istället och beklagar mig över hur dålig dag jag har, och bla bla bla...'

På jobbet har det gått överdrivet segt, och I DO NOT LIKE THIS DAY AT ALL!

Men jag har ju några bra saker om den här dagen:

Jag sover hemma för första gången sen i fredags, och jag hittar en full GENERAL snusdosa i sängen.

Jag har pratat med Hanna Emanuelsson i telefonen <3

Jag...ja, okej två bra saker på en dag är ju bättre än ingenting. Eller?


Vi får hoppas att morgondagen är lite mer lyckad. Min önskelista inför morgondagen:

Jag vill vinna, eller hitta iaf 10 000 kr. (Man ska ju inte överdriva, men jag tackar inte nej till en större summa. Överkalix vinner mot Ötå i basketen
Det är kackerlackor i fällorna hos Sam och Pär
Det är ännu mer i fällorna hos Åke
Björn Gustafsson friar till mig
Det står ett paket fullt med kläder och skor från Nelly.com i trappuppgången
Någon snäll själ städar hela min lägenhet
Samma själ tvättar alla mina kläder
JAG ÄR BLOND NÄR JAG SER MIG I SPEGELN
Snälla Gud, uppfyll mina önskningar!

God natt världen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0