2 good 4 u

Haha, nu tog ja bort mitt tidigare inlägg, igen. Ni förtjänar inte min energi.

Aja, WHAT EVER.

Är ett tag sen jag har skrivit, och jag som skulle bli sååå seriös. Men det sket sig ju ganska snabbt. Hehe..
Iaf så har det då inte hänt ett skit i mitt lilla liv under tiden jag haft min paus. Har börjat röra på fläsket igen den här veckan och jag har faktiskt gått till bränna varje dag, utom idag men då fick jag ju liiite träning på sjukgymnastiken iaf. Sen så har jag ju börjat jobba igen, och jag har fortfarande svårt med dygnet som ni märker eftersom att jag sitter här halv 1 på natten när det är en dag imorgon också.. Wooops!
Så med det i åtanke ska jag studsa in i duschen och sen ner i sängen, för annars kommer jag aldrig orka leva imorgon.

So long suckers.






Jag skulle såååå gärna vilja ha ett par nya skor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0